جهان تشیع

جهان تشیع

مقالات علمی و سیاسی
جهان تشیع

جهان تشیع

مقالات علمی و سیاسی

دانلود کتاب قلم مسموم در تهاجم به مکتب و امامت

قلم مسموم در تهاجم به مکتب و امامت

دانلود کتاب قلم مسموم در تهاجم به مکتب و امامت

نویسنده: مرتضی رضوی

سالوس ستمگر که می خواهد حیات کسی را از بین ببرد، مردانه با او رو به رو نمی شود؛ سم مهلک را در آب گوارا یا غذای لذیذ آمیخته به خورد او می دهد.

قلم مسموم نیز قلمی است در عرصۀ اندیشه و مکتب که نویسنده اغراض تخریبی خود را در ضمن عبارات شیوا و پوشش دوستانه به ذهن مخاطب القاء می کند؛ مخاطب بدون این که به غرض ناجوانمردانۀ او توجه کند با او همراه می شود و ذهنش مسموم می گردد.

جناب سید حسین مدرسی طباطبائی ساکن امریکا، ابتدا کتاب «زمین در فقه اسلامی» را نوشت و در آن پرداختن به احادیث و آثار پیامبر و اهل بیت را «اخباری گری» نامیده و محکوم کرد. سپس در کتاب «مکتب در فرایند تکامل» وجود امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را انکار کرد و شخصیت ائمۀ طاهرین را در حد افراد معمولی تنزل داد؛ و پیروان آنان را که به علم غیب و عصمت آنان معتقد هستند غالی نامید.

و اینک در نوشته ای به نام «امام جعفر صادق و میراث او در فقه اسلامی» با دوستانه ترین ادبیات و شیرین ترین بیانات، به فروکاستن از شخصیت اهل بیت علیهم السلام پرداخته است، به عنوان مثال: وفات امام باقر (علیه السلام) را در اثر افراط در گوشتخواری القاء می کند و نیز آن امام را به تعشّق مفرط در امور جنسی متهم می نماید. و به القائات سخیف دربارۀ امام صادق (علیه السلام) و اصحاب و شاگردانش پرداخته است.

این دفتر در افشای القائات و پرده برداری از اغراض کینه ورزانۀ او که سعی در براندازی مکتب دارد، تقدیم می شود. البته با بیان بی آلایش و ادبیات بی آرایش خودم. سخن حق نیازی به آرایش ندارد. به ویژه وقتی که مخاطبش همگان است.

دانلود کتاب نقدی بر کتاب مکتب در فرایند تکامل نوشته سید حسین مدرسی طباطبایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد